Din browser er af ældre dato, der kan derfor forekomme fejl på siden.

Organisationsbestyrelse

Organisationsbestyrelsen vælges af AL2boligs repræsentantskab og består af 7 medlemmer, hvoraf et af medlemmerne er medarbejderrepræsentant. 

Organisationsbestyrelsen har den overordnede ledelse af boligorganisationen og boligafdelingerne. Der afholdes bestyrelsesmøder cirka en gang om måneden, og derudover mødes bestyrelsen også til møder i de forskellige udvalg. 

Til højre finder du yderligere information om medlemmerne, udvalgene og bestyrelsens arbejde. 

  • Organisering og udvalg Organisering og udvalg
  • Bestyrelsens CV Bestyrelsens CV
  • Organisationsbestyrelsens forretningsorden Organisationsbestyrelsens forretningsorden
  • Referater og dagsordener Referater og dagsordener
  • Bestyrelsesvederlag og bestyrelsesudgifter
  • Årshjul Årshjul

Om os

Vi er en almen boligorganisation med cirka 5.000 boliger i Aarhus- og Favrskov Kommune.

Med knap 100 dedikerede medarbejdere sikrer vi den daglige drift og administration – fra udlejning og renovering til reparationer, service og dialog med beboerne.

 

Vores administration ligger i Tilst, og vi har tre driftscentre i Tilst, Åbyhøj og Hinnerup, der hver især varetager den lokale drift af boligafdelingerne. 

 

Vi tager vores ansvar som almen boligorganisation alvorligt - både overfor vores beboere og samfundet omkring os. Det afspejler sig i vores nybyggeri, renoveringsprojekter og boligsociale indsatser. 

 

Kontakt os

Langkærvej 2f

8381 Tilst

87 45 91 91

info@AL2bolig.dk

driftslinjen@AL2bolig.dk

 

Telefon- og åbningstider

Whistleblowerordning

Tilgængelighedserklæring

Følg os

Facebook

Linkedin